Reklamy to nieodłączny element przestrzeni miejskiej. Jest to sposób dotarcia do szerokiego grona odbiorców. Chwytliwe nagłówki i kolorowe treści to sposób na zwrócenie uwagi przechodniów. Reklamodawcy uwielbiają takie rozwiązania i chętnie korzystają z tej formy promocji. Jednak montaż reklam na wysokości wymaga odpowiednich umiejętności i wyposażenia. Z tego względu najlepiej będzie powierzyć zadanie osobom doświadczonym i posiadającym specjalny sprzęt.
Montaż reklamy
Do zamontowania reklam na wysokości potrzebna jest specjalnie wyszkolona grupa alpinistów. To oni zdecydują jaką formę montażu wybrać. Fachowcy w sposób solidny montują ją tak, aby nie została naruszona elewacja budynku. Po zamontowaniu reklama musi być bezpieczna dla osób będących w okolicy. Silne porywy wiatru, grad czy burze również nie mogą stanowić zagrożenia.
Metody montażu reklam na wysokości
Najczęściej stosowaną techniką przy montażu reklam jest ta z wykorzystaniem metody alpinistycznej. Polega ona na wspięciu się na daną wysokość przy zastosowaniu odpowiedniego zabezpieczenia. Tę metodę stosuję się jednak przy montażu reklam o znacznie mniejszych rozmiarach.
Drugą techniką jest wykorzystanie podnośnika koszowego. Jest to dużo bardziej komfortowa metoda, która pozwala na większą swobodę pracy. Należy jednak pamiętać, że obsługa tego rodzaju sprzętu nie należy do najprostszych, jak mogłoby się wydawać. Rozwiązanie to poleca się podczas montażu wielkoformatowych reklam. Dzięki wykorzystaniu podnośnika możliwe jest dotarcie do trudnych i wymagających przestrzeni miejskich.
Reklamy świetlne
Obok reklam wielkoformatowych możemy zauważyć również reklamy świetlne, które w ostatnim czasie powróciły na rynek marketingowy. Są one bardzo trwałe, ale ich główną zaletą jest atrakcyjność. Stosuje się je również w formie podświetlanych napisów, które dodają klimatu szczególnie po zmroku.